O čem je práce v Partners

Jednou z obrovských výhod práce v naší branži je velká pestrost a neustálé učení se novým věcem. U nás neexistuje stereotyp – každý klient je jiný, každý spolupracovník je odlišný, čekají vás každý den nové situace, kterým budete čelit. Ze všech dovedností nezávislého profesionála patří schopnost vyjednávání k těm nejdůležitějším, bez ní se ve finančním poradenství neobejdete. Úspěšné obchodní jednání spočívá v důkladné přípravě, dobrém zahájení a schopnostech vyjednavače.

Pestrost a osobnostní růst v podnikatelském prostředí ve stylu Partners skvěle vystihl sir Richard Branson, majitel holdingu Virgin a držitel majetku v hodnotě asi 7 miliard dolarů. „Podnikání ve strukturální firmě je laboratoří, ve které se rodí lídři, díky rozvíjení vztahů napříč obchodní sítí a rozšiřování vlastního týmu. Musíte totiž přesvědčit člověka, kterému se pracovat nechce a má „své jisté", aby začal pracovat a měl „své nejisté". Až sekundárně je náš byznys o penězích, primárně je o sebevzdělávání, sebezdokonalování, osobním rozvoji. Dokážete-li oživit člověka, který již v úspěch nevěří, ukázat mu cestu a pomoci zpátky k sebedůvěře, děláte dokonalý byznys a jste pak zrozeni pro jakékoli podnikání. Naučíte se totiž uvažovat v zájmu jiného člověka, ne v zájmu sebe sama.“

Jak vypadá den finančního poradce Partners?

Na dopoledne jsou obvykle naplánovány informační semináře a školení pod vedením zkušených manažerů – těch nejlepších z oboru. Je potřeba načerpat praktické zkušenosti a znalosti, aby bylo klientům co nabídnout. Zatímco odpoledne se nesou v duchu praxe a tréninku, protože není nic lepšího než si vyzkoušet, zda osvědčené zkušenosti fungují. Záleží na tom, jak jsou naplánovány schůzky, ale je to o střídání setkávání se s lidmi, tedy práce s klientem, a následného sestavování finančních portfolií a podepisování smluv. Je potřeba zdůraznit, že schůzky i přihlašování na vzdělávací semináře jsou plně ve vašich rukou. Práce finančního poradce je o spoustě aktivit, setkávání se s novými, zajímavými lidmi, a proto vyžaduje dobrou organizaci práce. Vytříbíte si váš smysl pro zodpovědnost a důslednost.

Jak vypadá den manažera Partners?

Na manažerské pozici se pracovní náplň dále vyvíjí a mění. Dopoledne máte v diáři poradu se svým týmem, obecně zjišťujete, co je nového, a pak si s každým individuálně popovídáte o tom, s čím je potřeba pomoci. Pomáháte se složitými a náročnými požadavky svých klientů. V této chvíli nastává čas poznávání vlastních nových možností, kdy se učíte pracovat s lidmi a vnímat, jak reagují. Vytváříte pro své lidi růstové podnikatelské prostředí, které trh nabízí. Odpoledne školíte podnikatelský seminář, kde jdete novým manažerům příkladem. Vaše práce je hlavně o kaučování spolupracovníků, vyhledávání obchodních příležitostí a nastavování procesů vyzkoušených v praxi. Vaším cílem je růst nových osobností, které nejsou pouze potenciálně zajímavé, ale hlavně den ode dne úspěšnější. Jednoduše, tvoříte cestu k úspěchu svým lidem a zároveň budujete svoji firmu.

 


Máte vypnutý javascript. Pro správné fungování stránek je třeba jej povolit.