Partners vrací úder

 

Zaměstnanci pražské a brněnské centrály Partners Financial Services na Apríla zahájili hladovku na protest proti rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o dvou set tisícové pokutě za nepřípustné využití motivu strachu v reklamě s klauny a lvem Hectorem. 

 

 

Hromadný hladový řev zaměstnanců na videu dokumentuje aktuální dění v centrále společnosti. „Doufáme, že náš řev uslyší členové Rady a zkusí přehodnotit své závěry o strašení veřejnosti skrze naši reklamu. Se zdůvodněním Rady, které vedlo k udělení pokuty, nesouhlasíme a využijeme všech možností, jak se vůči němu bránit,“ komentuje situaci Lada Kičmerová, ředitelka marketingu. Partners spolu s marketingovou agenturou Kristián podali společnou žalobu proti rozhodnutí RRTV. Nyní se na nesouhlas s rozhodnutím snaží upozornit dalším způsobem, a to protestní hladovkou, kterou jako nenásilný prostředek k prosazení požadovaných cílů použil například politický a duchovní vůdce Indie Mahátma Gándhí.

(Ne)smějeme se s Hektorem

Mnozí si zajisté vybavují reklamu zaměřenou na téma zajištění na stáří, ve které diskutují dva klauni na téma spoření na stáří. Stáří v ní symbolizuje hladový řev lva Hektora. Humor mají Češi rádi a reklamy, které s ním pracují, mají šanci na úspěch. Polemizovat se nedá ani nad potřebou zajistit se vlastními silami na stáří. Dokládá to i nedávno zveřejněný průzkum společnosti Alternativa 50+. Ten ukázal, že už teď obrazně řečeno řve hlady 61 procent současných důchodců, neboť se jim nedostává dostatečných finančních prostředků. Rada však přesto spatřuje ve zmiňovaném spotu hrozbu a neetické jednání vůči důchodcům.

Partners se ale nadsázky a vtipu nevzdají. Kromě protestní hladovky se Partners stali také adoptivními rodiči lva indického v Pražské zoo. Lev, respektive lvice Aisha tedy už hlady řvát nebude.

Video z protestní hladovky můžete zhlédnout na youtube.com.

 

Zdroj: jsmepartners.cz


Získejte více informací

Výše zadané osobní údaje využijeme za účelem Vašeho kontaktování a poskytnutí rady, a to ve lhůtě 3 měsíců od odeslání osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů našich klientů (včetně potenciálních) naleznete zde.

Sdílet stránku

Máte vypnutý javascript. Pro správné fungování stránek je třeba jej povolit.