Chcete koupit nemovitost? Vyjednáme lepší cenu

 

Oproti dřívějšímu „standardu“ nabízí Partners domov nově k hypotečním službám také extra pomoc při vyjednávání o ceně hypotéky, právní servis či kontrolu procesu převodu nemovitosti.

 

 

„Když si klient vybere nemovitost, zpravidla nevěnuje pozornost dalším problémům. Realitní kanceláře navíc tlačí na rychlé sepsání rezervační smlouvy a uhrazení rezervačního poplatku,“ tvrdí obchodní ředitelka Partners Vladislava Cisarzová.


Jaké máte zkušenosti se zajišťováním hypotečních úvěrů?

Jako finančněpodenská společnost jsme v rámci financování bydlení s klienty řešili klasické hypotéční úvěry, refinancování či úvěry ze stavebního spoření. Jen pro představu: podíl Partners na celém českém trhu v rámci hypoték se dlouhodobě pohybuje okolo 10 procent, loni jsme sjednali úvěry na bydlení ve výši cca 16 miliard. Z toho refinancovaných bylo zhruba 30 procent.

Co vše nového plánujete klientům zajišťovat?

Nová služba, Partners Domov je nadstavbou našeho standardního servisu. Exkluzivně spolupracujeme se společností Home institute, a to od momentu, kdy klient pojme záměr hledat nemovitost. Na základě požadavků pak začneme hledat, případně vyjednávat o ceně. Souběžně s vyjednáváním navštíví vybranou nemovitost náš technický inspektor a provede hloubkovou kontrolu. Právní servis zase prověří majetkoprávní stav nemovitosti.

Proč službu zavádíte?

Z praxe jsme zjistili, že klienti si sice vyberou nemovitost, která se jim líbí, vyhovuje jim lokalitou a cenou, ale už nevěnují pozornost dalším skutečnostem. Mnohdy je to dáno nevědomostí, ale jsou třeba i případy, kdy realitní kanceláře či prodávající tlačí na rychlé sepsání rezervační smlouvy a uhrazení rezervačního poplatku, který je u dražších nemovitostí v řádu statisíců. Technický audit, ale i majetkoprávní vztahy jsou nejčastěji opomíjené, protože vyžadují delší čas na prověření. A ten klienti mnohdy z důvodu tlaku na rychlé uzavření obchodu nemají.

Ptají se klienti po takovýchto službách? Co nejčastěji lidé chtějí?

Službu jsme spustili od května a to v Praze a v Brně, protože statisticky odtud je nejvíce úvěrů na bydlení. V současné době jsme ji využili ve zhruba 40 případech, z nich část už je úspěšně uzavřená. Koncept této služby je v zahraničí celkem běžný, u nás je to ale novinka. Zajímavá je tato služba také pro investory do nemovitosti. Přidanou hodnotou pro ně jsou právě služby spojené se správou bytu, hledáním nájemníků, účetní a daňový servis, včetně účasti na schůzích vlastníků či nepopulárním vymáháním nájemného.

Chystáte i nějaké netradiční služby na vyžádání typu „zajistit stěhováky“ apod.?

Ve spolupráci s Home institute zajišťujeme péči a servis spojený s nemovitostí a po celou dobu vlastnictví dané nemovitosti. Můžeme nabídnout služby architektů a designerů (zdarma pro klienta) – přípravu návrhů interiérů, zpracování projektů, výběr a asistence při koupi vybavení za velkoobchodní ceny určené designerům, pomoc při rekonstrukcích, opravy, malování, stěhování a takzvané concierge služby. Ty jsou již hrazené samostatně, většinou hodinovou sazbou, a patří do nich například hlídání dětí, hodinový manžel, pravidelný úklid, venčení domácích mazlíčků…

 

Zdroj: Euro.cz

 


Získejte více informací

Výše zadané osobní údaje využijeme za účelem Vašeho kontaktování a poskytnutí rady, a to ve lhůtě 3 měsíců od odeslání osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů našich klientů (včetně potenciálních) naleznete zde.

Sdílet stránku

Máte vypnutý javascript. Pro správné fungování stránek je třeba jej povolit.