Topfranchising.cz: Partners market: Bankovní a poradenská pobočka s rostoucím potenciálem

 

Na českém trhu již třetím rokem úspěšně funguje zajímavý franšízový koncept v atraktivní oblasti financí. Pod taktovkou společnosti Partners v různých koutech České republiky prosperují bankovní a poradenské pobočky s franšízovou značkou Partners market.

Největší finančně poradenská společnost Partners u nás využila před třemi lety volné místo na trhu a založila unikátní franšízový koncept Partners market.

 

Bankovní a poradenské pobočky Partners skvěle fungují hlavně v menších městech nebo v sídlištních oblastech velkých měst

Lidé zde bývají často odkázáni jen na dvě nebo tři banky a nemají tak na výběr mezi finančními produkty. Partners market a UniCredit bank - franšíza Partners market výborná podnikatelská příležitost

Partners markety kombinují bankovní služby a poradenskou činnost a svým klientům otevírají cestu ke stovkám finančních produktů z nabídky více než padesáti institucí. Umožňují vybrat si to nejlepší a nejlevnější finanční řešení v pohodlí a pod jednou střechou.

V současnosti je otevřeno téměř 70 poboček. Vizí je vybudovat až 200 Partners marketů po celé České republice.

Zásadní je, že existující Partners markety vykazují meziroční skokové nárůsty, co se obratů i klientely týče. V roce 2015 měla top desítka poboček obrat pět milionů korun každá. Budování Partners marketů je správná cesta, jak se co nejvíce přiblížit a postarat o všechny klienty Partners, kterých je v současnosti téměř půl milionu.

V roce 2015 jste plánovali mít otevřeno 80 poboček. Přehodnotili jste cíle a otevřeli poboček méně. Co vás k tomu vedlo?

 

franchising finance a bankovnictví Partners Market - manager franchising konceptu Martin Hrůša„V posledních dvou letech vzniklo velké množství nových poboček. Vloni jsme se proto zaměřili zejména na růst jejich obratu. I přes menší počet nových poboček se vloni povedlo obrat franšíz zdvojnásobit a dosáhnout hranice 150 milionů Kč. Prioritou pro nás není množství nových Partners marketů, ale jejich rostoucí úroveň,“ upřesňuje plán expanze Partners marketů Martin Hrůša, manažer franšízové sítě.

„V čem jsme trochu přehodnotili kritéria, je osobnost franšízanta. Chceme do týmu hlavně lidi, kteří se chtějí do celého konceptu co nejvíce zapojit, budovat ho – zkrátka být aktivním podnikatelem. Nehledáme jen investory,“ dokresluje požadavky na franšízanty Hrůša. Partners market, finanční a poradenská franšíza, do svého týmu hledá lidi, kteří dobře znají svůj region a mají v něm dobré jméno i kontakty. Potřebují jen kapitál a touhu otevřít si vlastní bankovní a poradenskou pobočku, kterou budou osobně řídit.

Pobočky vedené lidmi, kteří jsou pro práci zapáleni a vloží do ní vlastní prostředky, vykazují velmi zajímavé výsledky a s tím souvisí také vyšší ziskovost. Úspěšné franšízy dlouhodobě generují nemalé cash flow, navštěvují je stovky klientů. Vybudovaná pobočka Partners marketu je skvěle rozjetý byznys. Je dobře prodejná, je možné do ni zapojit rodinu a připravit dětem zajištěnou budoucnost,“ doplňuje Hrůša.

Partners market je dobrá podnikatelská příležitost nejen pro lidi z finančních oborů…

Vybudovat si vlastní byznys, který zajistí finanční i časovou nezávislost, může takřka každý, kdo má chuť se pustit do práce s lidmi

Partners market se vyplatí tomu, kdo chce začít podnikat v oblasti financí, v oboru, který každoročně vykazuje rostoucí obchodní výsledky.

Založení pobočky Partners market není, jak by se mohlo zdát, jen pro lidi ze společnosti Partners. Příležitost má každý, kdo by se v této oblasti prosazoval na vlastní pěst jen stěží. Ve franšíze společnosti Partners tak není na podnikání sám ani franšízant „zvenčí“. Stojí za ním zkušený profesionál z Partners, aby ho v rozjezdu podpořil a poradil mu, když to potřebuje.

franchising koncept finance a bankovnictví: Partners a UniCredit bank pod značkou Partner marketPodle Richarda Kouby, ředitele projektu Partners market, získávají noví franšízanti značnou podporu: „Franšízantům pomáháme od prvních kroků, s výběrem lokality, pronájmem pobočky, vybudováním bankovního místa. Zajišťujeme marketingovou a IT podporu i software, stejně tak vzdělávání celého týmu pracovníků. Umíme poradit s náborem zaměstnanců a podpořit při budování klientské základny.“

Kouba vidí největší výhodu franšízového podnikání v ověřeném know how: „Zejména v začátcích podnikání jsou pomoc a podpora neocenitelné. Sledujeme trh a máme vytipované zajímavé regiony pro rozjezd tohoto atraktivního byznysu.  Momentálně se zaměřujeme například na západní Čechy.“

Strategickým partnerem Partners je renomovaná banka UniCredit Bank

Franšízový koncept finančního poradenství Partners market spolu s UniCredit Bank  nabízí právě nyní také mimořádnou šanci k převzetí již fungujících poboček  UniCredit Bank Expres s poradenskou službou Partners.

Toto spojení v současnosti přináší jedinečnou příležitost k převzetí několika již fungujících poboček UniCredit Bank Expres s poradenskou službou Partners. „Kromě rozjezdu franšízy nabízíme nyní i hotové kamenné pobočky. Jde o unikátní možnost, jak naskočit do rozjetého finančního byznysu a získat stávající klienty i kontakty na potenciální klienty v daném regionu. Součástí je i pasivní příjem z již uzavřených smluv a celý tým profesionálů,“ vyjmenovává výhody Kouba.


Franšízant neztrácí čas obíháním úřadů, stavbou pobočky nebo pomalým rozjezdem

„Po roce provozu generují pobočky průměrný měsíční obrat přes 300 tisíc korun. V osobě nového majitele pobočky hledáme odborníka se silným zázemím v regionu, místními kontakty, se schopností vést tým pracovníků na pobočce a dostatečným vstupním podnikatelským kapitálem,“ uzavírá povídání o podnikatelské příležitosti v oboru financí Richard Kouba.

Zdroj:http://www.topfranchising.cz/franchisingove-systemy/partners-market-bankovni-a-poradenska-pobocka-s-rostoucim-potencialem/


Máte vypnutý javascript. Pro správné fungování stránek je třeba jej povolit.