Vlastní firma FRANCHISING: Vše na jednom místě

Kanceláře Partners market fungující na bázi franchisové spolupráce rozšiřují služby pro klienty. Společnost jich chce ještě více.

Od finančních po bankovní služby mohou klienti využít v pobočkách finančně poradenské společnosti Partners. Ta se rozvíjí i pomocí partnerských kanceláří Partners market, kterých se v Česku nachází zhruba 36. „V současné době máme už plně nastaveny a zaběhnuty všechny procesy související s naším byznysem založeným na bázi franchisy. Aktuálně máme dalších 30 poboček ve fázi rozjednanosti,“ dodává ředitel alternativní distribuce Martin Pivoda.

I přes pokles celkového finančního trhu se společnosti Partners podařilo zvýšit počet klientů, který loni dosáhl 390 tisíc, a její poradci uzavřeli přes 220 tisíc nových smluv. Letos se firma opět zaměřila na rozšiřování služeb, především v partnerských kancelářích. „Zaměřili jsme se na rozšíření bankovních služeb ve spolupráci s bankou UniCredit Bank. Chceme, aby Partners markety poskytovaly kompletní servis v oblasti všech finančních služeb,“ doplňuje Martin Pivoda.

Společnost posílila také v oblasti firemních obchodů, a to i díky zahájené spolupráci s firmou OK Group. „Rozhodli jsme se rozšířit i oblast malých a středních podniků a velkou roli v tom budou mít právě Partners markety,“ přibližuje Martin Pivoda strategii s tím, že živnostníci tak budou moci v partnerských pobočkách zařídit mnohem více služeb, než bylo možné doposud. Mění se také spotřebitelské chování u finančních produktů. Díky zvyšující se finanční gramotnosti lidí a sílící konkurenci klienti dle Martina Pivody více přemýšlí o produktech, které jednotlivé instituce nabízejí. Důležité je pro ně znát náklady a co dostanou nazpět. Tento trend bude mít stále jsme se rozhodli vytvořit náš franchisový systém Partners market, který nabízí širokou nabídku služeb s profesionálním přístupem po celé České republice,“ uzavírá Martin Pivoda.

Vlastní firma FRANCHISING: Vše na jednom místě