Hospodářské výsledky Partners: růst investic a silné hypotéky

Pokud se podíváme na rozložení portfolia dle počtu smluv společnosti Partners v loňském roce, tak 23 % tvořilo investiční a flexibilní pojištění, stejný podíl měly jednorázové investice, 13 % pravidelné investice, cca 16 % připadlo na pojištění aut a majetku, 8 % bankovní produkty, 7 % hypotéční úvěry, po 4 % měly penzijní spoření a rizikové a úrazové pojištění a necelá dvě procenta stavební spoření.

Zatímco v hypotékách a investicích, poradensky náročných produktech, byl rok 2014 pro Partners úspěšný, pokles zaznamenalo životní pojištění. Ačkoliv trh v tomto segmentu zaznamenal úbytek v řádu desítek procent, v Partners se množství sjednaných životních pojistek snížilo meziročně o 10 procent, s celkovým výsledkem 566 milionů předepsaného pojistného.

„Pokles v oblasti životního pojištění odráží celkovou situaci na českém finančním trhu v loňském roce. Společnosti, jejichž portfolio je téměř výhradně postaveno na těchto produktech, na tom byly velice špatně. Naše produktová struktura je daleko více diverzifikovaná, což se z dlouhodobého hlediska jeví jako jediná účinná obrana při výrazných výkyvech v jedné z oblastí,“ vysvětluje Petr Borkovec, generální ředitel a předseda představenstva společnosti Partners, a dodává: „Pestrost našeho portfolia s dominancí poradensky náročných produktů dokazuje, že na prvním místě je pro nás kvalitní a dlouhodobý klientský servis a nikoli okamžitý zisk. Proto také jako jediní z velkých hráčů na trhu poskytujeme klientům i investiční poradenství.“

Celkové hospodářské výsledky za rok 2014

Celkový obrat společnosti byl v loňském roce 1,2 miliardy korun, což přestavuje mírný, čtyřprocentní meziroční pokles. Počet klientů oproti roku 2014 vzrost o 50 tisíc na celkových 440 000 tisíc. V roce 2014 uzavřeli poradci Partners 175 000 smluv, celkově od založení společnosti tedy servisují 1 390 tisíc smluv.

Zajímavé jsou také výsledky jednotlivých dceřiných společností. Partners investiční společnost měla obrat 25 milionů korun a zisk více než 9 milionů. Dobře si také vedla Partners média s obratem 15 milionů a ziskem 1,9 milionů korun.

„V loňském roce se dále vyvíjely všechny distribuční modely Partners. Prim samozřejmě stále hraje klasický model sítě finančních poradců tvořený poradci, manažery a řediteli, ale zdárně jej doplňují další dva segmenty – franšízový koncept Partners marketů a VIP poradci a kanceláře,“ shrnuje Petr Borkovec. „Rostoucí význam kamenné pobočkové sítě je patrný na jejím zvyšujícím se obratu, který v roce 2014 činil 85 milionů korun. Celkově jsme přes Partners markety sjednali 21 tisíc smluv.“

V roce 2015 se Partners zaměří na další rozvoj sítě franšíz Partners market, na nástroje a poskytování servisu stávajícím klientům, a také na posílení on-line segmentu.

Pro více informací kontaktujte:

Viola Baštýřová, Partners, viola.bastyrova@partners.cz, tel.: 776 21 05 99

Partners se v roce 2009 stali největší finančně-poradenskou firmou v České republice a v roce 2014 překročil obrat společnosti 1,2 miliardy korun. Do skupiny Partners patří i projekty Partners bankovní služby, Partners domov, Partners market a dceřiné společnosti Partners Akademie, Partners Media a Partners investiční společnost. Zásluhu na úspěchu poradenství Partners má především objektivita, nabídka exkluzivních produktů a pečlivá příprava a vzdělání finančních poradců Partners. Odborníci a analytici Partners v čele s Pavlem Kohoutem, Alešem Tůmou, Josefem Uchytilem či Davidem Kučerou publikují v předních českých médiích i na finančním webu Finmag a portálu Peníze.cz. Od roku 2008 do konce roku 2010 se vybraní poradci účastnili pořadu České televize Krotitelé dluhů. V roce 2011 Partners vyhlásili 8. září Dnem finanční gramotnosti a spustili projekt pod stejným názvem. V roce 2012 rozšířili distribuční síť o franšízy Partners market a jako první finančně-poradenská společnost zavedli investiční poradenství. V roce 2013 se stali nositeli prestižního titulu Ruban d’Honneur v soutěži European Business Awards a v roce 2014 získali též ocenění Czech Superbrands.Partners zkrátka znamená: „Finanční poradenství jinak.


Získejte levnou hypotéku

Výše zadané osobní údaje využijeme za účelem Vašeho kontaktování a poskytnutí rady, a to ve lhůtě 3 měsíců od odeslání osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů našich klientů (včetně potenciálních) naleznete zde.

Sdílet stránku

Máte vypnutý javascript. Pro správné fungování stránek je třeba jej povolit.