Partners Financial Services a Mafra spustily nový Finmarket

 

Finančně-poradenská společnost Partners a mediální dům Mafra v lednu odstartovaly spolupráci v oblasti online prodeje finančních produktů a generování kontaktů na potenciální klienty. Společně spustily graficky i technicky zásadně vylepšenou verzi webu Finmarket.cz.

Finmarket.cz nově kombinuje profesionální a nezávislé finanční poradenství s rychlým a bezpečným sjednáním finančních produktů po internetu. Návštěvníci webu mohou zadat svou poptávku ve dvanácti produktových oblastech, pro větší srozumitelnost rozdělných do několika desítek nejčastějších životních situací. Finmarket.cz návštěvníkům nabízí finanční produkty více než padesáti finančních institucí působících na českém trhu včetně všech důležitých hráčů.

Poptávka vznikne vyplněním jednoduchého a intuitivního formuláře bez nutnosti registrace a složitého vepisování vstupních hodnot. „Při tvorbě webu jsme se vše snažili maximálně zjednodušit a uživatelsky zpříjemnit. Většinu produktů tak zájemci mohou poptat během několika vteřin bez složitého vkládání vstupních dat,“ říká Ondřej Valeš, Senior Project Manager, iDNES.cz. „Pro Partners jsme se rozhodli na základě pečlivé analýzy trhu, z níž vyplynulo, že právě Partners disponují nejširší a nejkomplexnější produktovou nabídkou na trhu a vysokou kvalitou a dostupností poskytovaných služeb,“ upřesňuje.

Martin Vlnas, ředitel Partners media, zodpovědný za tvorbu webového prostředí, k tomu dodává: „U těch produktů, u nichž to dovoluje legislativa, je pak možnost on-line sjednání. U komplexnějších produktů, jako jsou hypoteční úvěr, životní pojištění či investice, u nichž je vždy vhodné poradit se s odborníkem, poptávka po odeslání putuje k nezávislému finančnímu poradci ze společnosti Partners.“ Ten pak poskytne zájemci plnohodnotný servis a pomůže mu vyjednat pro klienta nejvhodnější finanční produkt.

„Vzhledem k měnícímu se trhu a chování spotřebitelů, kteří čím dál častěji poptávají finanční produkty na internetu, jsme se rozhodli vstoupit do on-line byznysu. Využili jsme potenciálu, který tento již zaběhnutý nabídkový server poskytuje,“ upřesňuje Lada Kičmerová, ředitelka marketinku a PR Partners, a dodává: „Na spuštění nové podoby Finmarketu jsme spolupracovali šest měsíců, vzhledem k šíři nabídky bylo nejnáročnější správně promyslet logiku poptávkových formulářů v jednotlivých produktových segmentech. Věřím, že investice se vyplatila a nám se otevřely nové možnosti poskytování kvalitního poradenského servisu. Ročně očekáváme zhruba 18 tisíc leadů, z nichž získáme okolo 1500 nových klientů.“ Kromě spolupráce na Finmarketu budou Partners a server IDnes.cz spolupracovat i v PR na odborném obsahu z oblasti financí. Více na http://finmarket.idnes.cz/.

Finmarket vizuál

Vizuál ke stažení ZDE.

Pro více informací kontaktujte:

Viola Baštýřová, Partners, viola.bastyrova@partners.cz, tel.: 776 21 05 99

Partners se v roce 2009 stali největší finančně-poradenskou firmou v České republice a v roce 2013 překročil obrat společnosti 1,3 miliardy korun. Do skupiny Partners patří i projekty Partners bankovní služby, Partners domov a dceřiné společnosti Partners Akademie, Partners Media a Partners investiční společnost. Zásluhu na úspěchu poradenství Partners má především objektivita, nabídka exkluzivních produktů a pečlivá příprava a vzdělání finančních poradců Partners. Odborníci a analytici Partners v čele s Pavlem Kohoutem, Alešem Tůmou a Josefem Uchytilem či Davidem Kučerou publikují v předních českých médiích i na finančním webu Finmag a portálu Peníze.cz. Od roku 2008 do konce roku 2010 se vybraní poradci účastnili pořadu České televize Krotitelé dluhů. V roce 2011 Partners vyhlásili 8. září Dnem finanční gramotnosti a spustili projekt pod stejným názvem. V roce 2012 rozšířili distribuční síť o franšízy Partners market a jako první finančně-poradenská společnost zavedli investiční poradenství. V roce 2013 se stali nositeli prestižního titulu Ruban d’Honneur v soutěži European Business Awards a v roce 2014 získali též ocenění Czech Superbrands.Partners zkrátka znamená: „Finanční poradenství jinak“.

Mediální skupina MAFRA má pod svou hlavičkou tradiční tituly i nová progresivní média. Dennodenně přináší nejnovější informace svým čtenářům, divákům a posluchačům, obchodní příležitosti svým klientům a inzerentům a dobrou práci i perspektivu svým zaměstnancům.