Partners oceněni Czech Superbrands Award

 

Ocenění Czech Superbrands Award, tedy „Česká Superznačka“, získali pro letošní rok Partners. Superbrands je jedna z neuznávanějších autorit v hodnocení a odměňování obchodních značek, v letošním roce se jím na českém trhu může pyšnit zhruba 280 z původních 50 tisíc nominovaných značek, které na českém trhu působí.

Superbrands získávají značky, které v daném odvětví mají vynikající pověst.Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat. „Ceny Superbrands si velmi vážíme, je pro nás potvrzením, že se nám za necelých sedm let povedlo vybudovat na českém trhu velice silnou značku, která je pro spotřebitele atraktivní a mají k ní důvěru. Je to dáno zejména kvalitním a profesionálním přístupem našich tří a půl tisíců poradců,“ komentuje výsledky Petr Borkovec, předseda představenstva Partners, a dodává: „Navíc jako jediní z oboru dlouhodobě investujeme do televizní reklamy, marketingu a PR a zároveň díky systému certifikací a supervizí důsledně kontrolujeme, kdo pro společnost může pracovat, a prostřednictvím systému WATCHDOG kontrolujeme nastavení všech smluv a celého finančního plánu. Ukazuje se, že jsou to smysluplné a efektivně vynaložené peníze.“

Systém výběru značek probíhal ve čtyřech etapách. Nejdříve Český patentový úřad uvolnil databázi přibližně jednoho milionu registrovaných obchodních značek, z nichž bylo vyčleněno padesát tisíc nejrespektovanějších jmen. Z nich švédská společnost Bisnode, specializující se na získávání obchodních informací, vytvořila užší výběr dvou tisíc značek, z kterých přibližně polovina byla skupina tzv. spotřebitelských brandů. S touto skupinou pak výzkumná agentura GfK provedla průzkum mezi spotřebiteli o povědomí o vybraných značkách. Paralelně tyto značky posuzovala nezávislá komise Brand Council sestavená z 15 předních odborníků z marketingu a komunikace, kteří mají s prací se značkami dlouholeté zkušenosti a prokazatelné výsledky. Zprůměrováním výsledků GFK průzkumu a hodnocení poroty vzešlo 280 finalistů. Mezinárodní program Superbrands vznikl před více než patnácti lety ve Velké Británii.

Kromě Czech Superbrands Awards obdrželi cenu také Partners media, dceřiná společnost Partners Financial Services vydávající Peníze.cz a Finmag.cz. Právě za redesing prémiového magazínu o financích Finmag.cz realizovaného ve spolupráci s VISIBILITY digital získali Partners media první cenu v soutěži firemních publikací Fénix content marketing v kategorii Webové stránky. „Na redesingu jsme pracovali přibližně půl roku. Jeho největším benefitem je takzvaná „responsivita“ – web se nyní dokáže sám přizpůsobit platformě, na níž si ho čtenář prohlíží. Pro mobilní telefony, tablety i klasické počítače tak nyní stačí jediná verze webu,“ upozorňuje Martin Vlnas, ředitel Partners media.

Pro více informací kontaktujte:

Viola Baštýřová, Partners, viola.bastyrova@partners.cz, tel.: 776 21 05 99

Partners se v roce 2009 stali největší finančněporadenskou firmou v České republice a v roce 2013 překročil provizní obrat společnosti 1,3 miliardy korun. Do skupiny Partners patří i projekty Partners bankovní služby, Partners Akademie, Partners media a Partners investiční společnost. Zásluhu na úspěchu poradenství Partners má především objektivita, nabídka exkluzivních produktů a pečlivá příprava a vzdělání finančních poradců Partners. Odborníci a analytici Partners v čele s Pavlem Kohoutem, Alešem Tůmou a Josefem Uchytilem či Davidem Kučerou publikují v předních českých médiích i na finančním webu Finmag a portálu Peníze.cz. Od roku 2008 do konce roku 2010 se vybraní poradci účastnili pořadu České televize Krotitelé dluhů. V roce 2011 Partners vyhlásili 8. září Dnem finanční gramotnosti a spustili projekt pod stejným názvem ve spolupráci s organizací UNESCO. V roce 2012 expandovali na polský trh, rozšířili distribuční síť o franšízy Partners market a jako první finančněporadenská společnost zavedli investiční poradenství. V roce 2013 se stali nositeli prestižního titulu Ruban d’Honneur v soutěži European Business Awards a v roce 2014 získali též ocenění Czech Superbrands.Partners zkrátka znamená: „Finanční poradenství jinak“. 

Mezinárodní program Superbrands vznikl před více než patnácti lety ve Velké Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva cíle: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších. Od té doby si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. Komise Brand Council má při udělování ocenění klíčovou roli, proto jsou do ní vybírání pouze přední a vysoce uznávaní experti. Více informací o Superbrands: www.czechsuperbrands.com