Partners spustili kampaň Udělej krok

Kampaň Udělej krok je největší letošní kampaní společnosti Partners, která se zaměřuje na cílovou skupinu 23 až 33 let, tedy na absolventy vysokých škol, lidi na začátku kariéry a mladé lidi bez práce. Jejím cílem je komunikovat možnost podnikat ve finančním sektoru. Kampaň je crossmediální a poběží od konce října do konce ledna 2015.

Stěžejní část kampaně je na microsite www.udelejkrok.cz. Zde jsou umístěna videa, jejichž aktéry jsou tři studenti, kteří se bojí udělat onen pomyslný krok a osamostatnit se. „Katka, Petr a Radim jsou mladí lidé, kteří řeší, jak být nezávislí. Ve třech videích hovoří o tom, jaké mají plány se svým profesním i osobním životem. V bublinách se pak objevují komentáře, které daná tvrzení uvádějí na pravou míru, ukazují, co si mladí lidé opravdu myslí,“ přibližuje kampaň Lada Kičmerová, ředitelka marketingu a PR Partners, a dodává: „Na microsite mají návštěvníci možnost si vybrat ze dvou variant – Zkusit štěstí a Využít příležitost. Pokud zkusí štěstí, mohou se zapojit do soutěže o roční pronájem Audi A3 nebo vyhrát 10x mobilní telefon iPhone 6. Podmínkou je, aby účastníci do bublin jednoho ze tří videí vepsali vlastní texty, umístili video na facebook a sbírali lajky („kroky“). Pod tabulí Využiju příležitost je kromě argumentů ve prospěch kariéry ve financích i kontaktní formulář pro zaslání životopisu a získání bližších informací o kariéře v Partners. Právě množství vyplněných formulářů a počet účastníků soutěže pro nás bude indikátorem úspěšnosti kampaně.“ Videa budou též umístěna na Youtube na speciálním kanále Udělej krok, viz ZDE.  

Kromě microsite bude kampaň obsahovat i bannery a PR články na studentských serverech, v časopise Studenta a bude prezentována na veletrzích pracovních příležitostí. V rámci POS materiálů budou vyrobeny speciální visačky, které budou distribuovány na vybrané vysokoškolské koleje společně s DL letáky. Ty shrnují důvody, proč začít kariéru u Partners, a informují o kampani a soutěži. V prostorách vysokých škol studenti též najdou plakáty s kampaní Udělej krok.

Zadavatelem kampaně je společnost Partners Financial Services. O kreativní část kampaně se postarala agentura Kristián ve spolupráci s Partners. Výrobu spotů měla na starost společnost LightMill, rozpočet je 1,5 milionu korun. 

Foto z natáčení a vizuály ke kampani najdete ZDE.

Plakát Udělej krok

Pro více informací kontaktujte:

Viola Baštýřová, Partners, viola.bastyrova@partners.cz, tel.: 776 21 05 99

Partners se v roce 2009 stali největší finančněporadenskou firmou v České republice a v roce 2013 překročil obrat společnosti 1,3 miliardy korun. Do skupiny Partners patří i projekty Partners bankovní služby, Partners Akademie, Partners Media a Partners investiční společnost. Zásluhu na úspěchu poradenství Partners má především objektivita, nabídka exkluzivních produktů a pečlivá příprava a vzdělání finančních poradců Partners. Odborníci a analytici Partners v čele s Pavlem Kohoutem, Alešem Tůmou a Josefem Uchytilem či Davidem Kučerou publikují v předních českých médiích i na finančním webu Finmag a portálu Peníze.cz. Od roku 2008 do konce roku 2010 se vybraní poradci účastnili pořadu České televize Krotitelé dluhů. V roce 2011 Partners vyhlásili 8. září Dnem finanční gramotnosti a spustili projekt pod stejným názvem ve spolupráci s organizací UNESCO. V roce 2012 expandovali na polský trh, rozšířili distribuční síť o franšízy Partners market a jako první finančněporadenská společnost zavedli investiční poradenství. V roce 2013 se stali nositeli prestižního titulu Ruban d’Honneur v soutěži European Business Awards a v roce 2014 získali též ocenění Czech Superbrands.Partners zkrátka znamená: „Finanční poradenství jinak“.