Partners knírem proti rakovině prostaty

Malý, velký, tlustý, tenký – řeč je samozřejmě o knírech. Ty v listopadu zaplaví české ulice jako symbol akce Movember. Letos se k ní připojí i Partners ve spolupráci s Allianz a podpoří tak celosvětové hnutí věnující se rakovině prostaty a varlat a mužskému zdraví. Rakovina prostaty je dle údajů z roku 2010 v Česku nejčastější nádorové onemocnění u mužů. Ročně ji diagnostikují zhruba u sedmi tisíc mužů a každý pátý na ni umře. A přitom toto zhoubné onemocnění se dá velice snadno podchytit prevencí.

Že je rakovina prostaty pro české muže velkou hrozbou, ví podle výzkumu aplikace Instant Research agentury Ipsos pro Partners ví každý druhý muž. Jako další hrozbu vnímají rakovinu tlustého střeva, kdežto nádorové onemocnění varlat pro ně hrozbu nepředstavuje, viz graf 1.

„Riziko rakoviny prostaty stoupá s věkem, nejčastěji se vyskytuje u mužů starších 50 let. Z hlediska pojištění ho lze krýt dvěma způsoby: formou pojištění pracovní neschopnosti z důvodu nemoci, nebo pojištěním závažných onemocnění. A to buď v komplexním balíčku, nebo ve speciálním balíčku pro muže, záleží na nabídce konkrétní pojišťovny,“ říká Pavel Krejčík, pojistný analytik Partners.

Jenže podle výzkumu mají pojištění proti tomuto riziku, které je většinou součástí životního pojištění, uzavřena jen necelá tři procenta mužů. Naopak životní pojištění či investiční životní pojištění má podle výzkumu sjednán zhruba každý druhý muž, stejně jako pojištění úrazové. 19 % respondentů má uzavřeno pojištění proti nemoci a 18 % pak pojištění pro případ invalidity. Třetina mužů není pojištěna vůbec, viz graf 2

Dvě stovky z každé smlouvy

Prevenci a léčbu rakoviny prostaty a varlat se rozhodli letos poprvé podpořit i Partners. Ve spolupráci s pojišťovnou Allianz věnují z každého pojištění F1  uzavřeného během listopadu a prosince 2013 dvě stě korun hnutí Movember.

„Od roku 2003, kdy byl Movember poprvé, se rozvinul v akci, kterou znají muži a ženy na celém světě. Stal se symbolem boje proti rakovině prostaty a varlat. Podle statistik to však stále nestačí, čeští muži dále umírají na rakovinu vinou zanedbání prevence. Proto jsme se rozhodli podpořit tuto akci a téma rozšířit mezi naše spolupracovníky a klienty,“ doplňuje Petr Borkovec, Partner společnosti Partners.

Partners a Allianz podporují Movember

Hnutí Movember vzniklo v roce 2013 v australském Melbourne a postupně se rozšířilo do 21 států po celém světě. V loňském roce se do něj zapojilo celkem 1,1 milionů Mo Bros a Mo Sistas. Movember vyzývá muže k tomu, aby si po 30 dní v listopadu nechali růst knír, čímž mění svůj vzhled a tvář mužského zdraví. Více na www.movember.cz.

Informace o průzkumu:

Výzkum byl realizován formou on-line dotazování prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos pro společnost Partners na reprezentativním vzorku mužů ve věku od 25 do 65 let (dle regionu, kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání) v říjnu 2013. Velikost základního souboru byla 525 respondentů.

Pro více informací kontaktujte:

Viola Baštýřová, Partners, viola.bastyrova@partners.cz, tel.: 776 21 05 99

 

Partners se v roce 2009 stali největší finančněporadenskou firmou v České republice a v roce 2012 překročil provizní obrat společnosti 1,45 miliardy korun. Do skupiny Partners patří i projekty Partners bankovní služby, Partners Akademie, Partners Media a Partners investiční společnost. Zásluhu na úspěchu poradenství Partners má především objektivita, nabídka exkluzivních produktů a pečlivá příprava a vzdělání finančních poradců Partners. Odborníci a analytici Partners v čele s Pavlem Kohoutem, Alešem Tůmou a Davidem Kučerou publikují v předních českých médiích i na finančním webu Finmag a portálu Peníze.cz. Od roku 2008 do konce roku 2010 se vybraní poradci účastnili pořadu České televize Krotitelé dluhů. V roce 2011 Partners vyhlásili 8. září Dnem finanční gramotnosti a spustili projekt pod stejným názvem ve spolupráci s organizací UNESCO. V roce 2012 expandovali na polský trh, rozšířili distribuční síť o franšízy Partners market a jako první finančněporadenská společnost zavedli investiční poradenství. V roce 2013 se stali nositeli prestižního titulu Ruban d’Honneur v soutěži European Business Awards. Partners zkrátka znamená: „Finanční poradenství jinak“.