Petr Máša se ujal klientského servisu ve společnosti Partners

Petr Máša vystudoval fakultu statistiky a informatiky Vysoké školy ekonomické v Praze a současně Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy.

Šest let pracoval v mezinárodní konzultantské společnosti Adastra, kde řídil oblast data miningu  a nasbíral četné mezinárodní zkušenosti. V roce 2010 nastoupil do společnosti KPMG jako expertní poradce pro klienty z oblasti financí a telekomunikací.

Od prosince tohoto roku zastává pozici ředitele zákaznického servisu společnosti Partners. S Partners se seznámil již během svého působení v KPMG při poskytování poradenství v oblasti implementace systémů CRM a data miningu.

V Partners má Petr Máša na starost rozvoj a realizaci servisních klientských kampaní a zvyšování efektivity péče o klienty. S tím souvisí i potřebné datové analýzy a využívání nových nástrojů SAS.

„Již dnes jsou Partners jedničkou na trhu co do obratu, ale chceme se stát jedničkou i v oblasti dlouhodobé péče o naše stávající klienty, kterých je v současnosti více než čtvrt milionu,“ říká Máša a dodává: „Jsem rád, že mohu ve své kariéře pokračovat právě v Partners, rostoucí dynamické firmě, kde je stále obrovský potenciál pro růst a inovace.“

Petr Máša pravidelně přednáší na odborných konferencích a přispívá do specializovaných periodik.

Petr Máša


Máte vypnutý javascript. Pro správné fungování stránek je třeba jej povolit.