Simplea pojišťovna. Název nové pojišťovny, kterou buduje finanční skupina Partners

Finanční skupina Partners plánuje uvést na začátku roku 2019 na trh novou pojišťovnu, která bude nabízet pouze rizikové životní pojištění. Její název bude znít Simplea pojišťovna, základní barvou je fialová. Komunikační koncept nové pojišťovny včetně vizuální identity loga a názvu pojišťovny vytvořila digitální agentura Brainz, která zvítězila v tendru.

„Nová pojišťovna je pro Partners důležitý krok, kterému velmi věříme. Jsme přesvědčeni, že dokážeme vytvořit skvělou službu pro klienty a s tím koresponduje i vizuální podoba nové značky. Brainz si nás v tendru získali právě kombinací velké energie, kreativity a zároveň odpovědnosti a schopnosti vhledu do složitého finančního světa,“ říká marketingová ředitelka skupiny Partners Lucie Wagnerová.

Název nové Simplea pojišťovny vychází ze spojení slov „simple“ a „plea“. Simple jako jednoduchý a upřímný, to znamená, že pojišťovna nenabízí žádné zbytečnosti, bude mít jeden jednoduchý, ale kvalitní produkt, který kryje pouze závažná zdravotní rizika. Jeho podmínky jsou stručné a srozumitelné pro všechny. Pojišťuje bez háčků, poznámek pod čarou a kliček, plní bez výmluv na zdravotní stav klienta před počátkem pojištění. Slovo „plea“ znamená prosbu, v tom smyslu, že požadavky a prosby klientů rádi splníme. Postaráme se o ně i jejich blízké. A proč má v logu tečku? Ředitel Simplea pojišťovny Martin Švec vysvětluje: „Protože pojišťujeme život. Nic víc. Tečka.“ 

simplea pojišťovna

Hlavní, fialovou barvu ve dvou odstínech doplňují pastelově zelená, oranžová a žlutá. „Hledali jsme barvu, která by nebyla typická pro oblast pojišťovnictví, ve kterém se nejvíce používá modrá. Fialová je jiná, stejně jako bude jiná i nově vznikající pojišťovna, navíc symbolizuje důvěru, ambice a optimismus,“ komentuje volbu barvy Marc Sanderson, Art Director agentury Brainz..

Simplea bude první kompletně bezpapírová pojišťovna. Bude využívat moderní technologie a mít vlastní administrativní systém, který zaručí klientům vysokou flexibilitu a rychlost při vyřizování jejich požadavků. Pojištění bude mít minimum výluk a bude nejtransparentnějším produktem na českém trhu. Nabízený produkt bude krýt ta nejdůležitější vážná rizika – smrt, invaliditu, dlouhodobou pracovní neschopnost. Doplňkovými riziky budou trvalé následky úrazu a vážná onemocnění. „To jsou jediné situace, kdy jde v životě člověka skutečně o hodně a potřebuje velkou finanční pomoc. Na všechny drobné úrazy nebo krátkodobou pracovní neschopnost stačí lidem finanční rezerva a nemá smysl si je pojišťovat,“ konstatuje ředitel Simplea pojišťovny Martin Švec s tím, že když k těmto vážným situacím dojde, nebude se pojišťovna vymlouvat ani kličkovat, ale bude rychle plnit.

 

„Nová pojišťovna, splňuje naše představy o tvorbě značky. Produkt unikátního rizikového pojištění nevznikl účelově, ale dlouhodobou znalostí trhu. Narušuje současnou zkostnatělou nabídku s životním pojištěním. Prodejní argumenty nehledáme, protože produkt je skvělý. Pojišťovna je postavena na nových technologiích a vytváří novou uživatelskou zkušenost. Předjímá budoucnost trhu a my toho můžeme být součástí, co víc si přát," dodává majitel Brainz, Štěpán Kleník. 

 

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Píchalová, tisková mluvčí Partners, tereza.pichalova@partners.cz, tel. 603 173 254

Partners se v roce 2009 stali největší finančně-poradenskou firmou v České republice a v roce 2010 překročil provizní obrat společnosti jednu miliardu korun. Partners Financial Services patří do finanční skupiny Partners, kde jsou také projekty Partners bankovní služby, Partners Akademie, Partners media a Partners investiční společnost. Nově sem patří také Simplea pojišťovna. Zásluhu na úspěchu poradenství Partners má především objektivita, nabídka exkluzivních produktů a pečlivá příprava a vzdělávání finančních poradců Partners.


Získejte více informací

Výše zadané osobní údaje využijeme za účelem Vašeho kontaktování a poskytnutí rady, a to ve lhůtě 3 měsíců od odeslání osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů našich klientů (včetně potenciálních) naleznete zde.

Sdílet stránku

Máte vypnutý javascript. Pro správné fungování stránek je třeba jej povolit.