Ocenění

Partners zazářili v prestižních soutěžích

Dvě významné ceny mají na svém kontě Partners. Jednak titul Ruban d’Honneur v mezinárodní soutěži European Business Awards (EBA) v kategorii Zaměření na zákazníka (Consumer focus), a pak ocenění Czech Superbrands Award.

European Business Awards je nezávislý program ocenění nejlepších evropských firem fungující od roku 2006, jehož hlavním cílem je podpora rozvoje silnější a úspěšnější byznys komunity napříč Evropou. Ceny se udělují v 11 kategoriích. O vítězích rozhodují komise, ve kterých jsou zastoupeni nejen experti, ale i některé klíčové evropské politické osobnosti. Partners tu získali titul Ruban d’Honneur v kategorii Zaměření na zákazníka (Consumer focus). 

Superbrands je jedna z nejuznávanějších autorit v hodnocení a odměňování obchodních značek. Dosáhnout na ně značky, které mají v daném odvětví bezchybnou pověst. Nominovány jsou na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat. „Ceny Superbrands si velmi vážíme, je pro nás potvrzením, že se nám povedlo vybudovat na českém trhu velice silnou značku, která je pro spotřebitele atraktivní a mají k ní důvěru. Je to dáno zejména kvalitním a profesionálním přístupem našich poradců,“ komentuje výsledky Petr Borkovec, předseda představenstva Partners.