SPECIALISTA ŘÍZENÍ OPERAČNÍHO RIZIKA
CENTRÁLA V PRAZE
Staň se součástí naší nové moderní banky! Hodil by se nám šikovný Specialista řízení operačního rizika.
O co jde
Rozhodli jsme se rozšířit finanční skupinu Partners a postavit si vlastní banku – pro klienty i pro poradce. Měníme status quo a dobýváme trh po svém. Chceme klientům poskytovat jen to podstatné, bez korporátních zbytečností a zastaralých technologií. Využijeme přitom synergie a síly s naší finanční skupinou.
Jak si tě představujeme
Osobnost, která dokáže řídit operační rizika nově vznikající banky. Nebojí se říct svůj názor, diskutovat a spolupracovat s kolegy, kteří definují a řídí procesy, ať už s interním IT nebo obchodními útvary, nebo externími partnery. Nečekej žádné skupinové předpisy a reporty, je to zcela na nás. Určitě tě nemine administrativa, jako je kontrola pracovních postupů a dokumentace, včetně jejich tvorby. Potřebujeme ale čtivé vnitřní předpisy a postupy, které nezapadnou a budou se používat.
Co požadujeme
- Zkušenosti z oblasti řízení operačních rizik a zároveň chuť učit se nové věci
- Orientace v regulaci a praxi finančního trhu
- Zkušenost s koordinací zajištění nepřetržitého chodu společnosti (business continuity)
- Schopnost metodické podpory pro identifikaci a řízení rizik, kontrola plnění akčních plánů
- Znalost postupů při řízení outsourcingu na finančním trhu
- Znalost procesního řízení a fungování bankovních procesů
- Příjemné a profesionální vystupování, schopnost komunikovat s kolegy z obchodu/procesu
- Výbornou uživatelskou znalost PC
Co za to
Příležitost pro ty, kteří chtějí víc tvořit, a přesto mají rádi bankovnictví. Pokud tě baví různorodá agenda, možnost řešit skutečné problémy a rychle vidět výsledky své práce a být důležitou součástí banky, tak hledáme právě tebe. Jsme parta nadšenců, vládne u nás přátelská atmosféra a lidský přístup. Nabízíme pěkné kanceláře s moderními technologiemi v Praze na Chodově, dobrou kávu, příspěvek na stravování, středeční obědy zdarma. Podporujeme školení a využít můžeš další z řady firemních benefitů – sick days, cafeterie, Multisportkarty. NB a telefon je samozřejmostí stejně jako firemní akce, příspěvek na penzijní připojištění, dny zdraví (očkování, vitamínové balíčky), pěknou relax zónu s občerstvením. A pokud budeš potřebovat klid na práci, home-office to jistí.
Zní to dobře? To jsme rádi, tak nám neváhej poslat svůj strukturovaný životopis na e-mail:stepanka.svatkova@partners.cz
Těšíme se na tebe!